reklama

Spln

Svieti mesiac jasnou rečouA ja zabudol som prečoPíšem si tu diáraČo kde moja duša stváraBolo toho hodne mocAj preto bdiem túto nocA zamýšľam sa pomaličkyČi aj tak nie som maličkýKus človeka čo túla sa kdesiA nepotrpí si na móresy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nie o tom som chcel túto chvíľu
Veď náladu mám povzbudivú
Tak podeliť sa trošku o ňu
Nech zacítiš aj ty jej vôňu
Ktorá plazí sa tu medzi nami
A stačí podvihnúť ju rukami
Odtrhnúť z nej kúsok kratučký
Naštvať ním pár ľudí náročky
A potom poslať ju ďalej
Nech rozvoniava celá alej

.

20.08.13 2:56

Inšpirované zívajúcim hrochom, plným bruškom a (ne-)priateľmi :)

Rastislav Kalnovič

Rastislav Kalnovič

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád si vypočuje cudzí názor, tak neváhajte reagovať v diskusii ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu